Re: OT: STM32, linux a nahrání fw

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Listopad 26 21:42:20 CET 2015

Je dost velká otázka, zda je vůbec vhodné nějakou nadstavbu nad gdb
používat. Celý ten řetězec je beztak už dost složitý a gdb používám
především na ladění. Tím chci říct, že pokud vše funguje tak jak má, pak
to není problém. Jenže gdb vezmu právě, když ten problém je. Pak bych se
tedy snažil vyloučit vše co ten problém může způsobit. A to napojení gdb
na (jakékoli) IDE považuji za hodně problematické.
Já třeba provozuji již léta kdevelop, jsem na něj zvyklý, nastavit ten
debug umím, ale vůbec to nepoužívám, je pohodlnější spustit si gdb v
terminálu a těch pár příkazů zadat ručně.

Mrazík