Výběr notebooku

Zdeněk zdej na atlas.cz
Čtvrtek Listopad 26 16:10:30 CET 2015

Vybírám nový NB. Po předchozích zkušenostech jsem chtěl sáhnout po 15" s
rozlišením 1600x900, ale ouha, trendy se změnily. L

S obrazovkou 15" jsou nyní dostupné jen modely s rozlišením 1366x768
případně 1920x1080. V požadovaném rozlišení 1600x900 se vyrábějí jen 14" a
17,3". Marně hledám logiku takové nabídky.

Co tedy zvolit jako menší kompromis? Trvat na úhlopříčce 15" a jít do
menšího rozlišení nebo trvat na rozlišení a zvolit menší úhlopříčku 14"?
Varianta 17" se mi moc nelíbí z důvodu, že budu s NB cestovat k zákazníkům.

Z.