DAB a Inet radio v Lidlu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Listopad 26 12:09:27 CET 2015

Jestli to dobře čtu tak celoplošné stanice, které používají satelit jako
přenosovou trasu k lokálním vysílačům, tak zvuk ze satelitního přijímače
(předpokládám to co se dá běžně naladit třeba přes skylink) není
tak zprzněn jako když si vedle postavím FM přijímač? U DVB-T je to to samé?
Nebo je to úplně jinak a ty satelitní trasy jsou neveřejné...