DAB a Inet radio v Lidlu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Listopad 26 09:11:09 CET 2015

Komercne radia funguju na mp3 bezne.
Zo studia ide signal do realttime mp3 enkodera
signal sa distribuje dalej po optickej sieti alebo satelitom
do jednotlivych regionov kde sa prevadza na analog
alebo DVB-T pripadne DAB.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, November 26, 2015 8:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: DAB a Inet radio v Lidlu

Pokud nezruší to umělé navyšování hlasitosti i během písničky (nevím jak se tomu odborně říká, ale taková písnička zní úplně jinak a když k tomu přidají ještě ořezané pásmo a kdo ví jestli to nepouští i z nějaké zmršené MP3, protože někdy mi to tak připadá u komerčních rádií), tak snad o kvalitě nemůže být ani řeč. Snad jenom ČRo3 to má buď vypnuté nebo rozumně nastavené.