DAB a Inet radio v Lidlu

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Listopad 26 09:08:45 CET 2015

Přesně tak. Poslouchám jedno komerční rádio. V práci na "tranzistorák" a hraje to "pěkně". Doma na HIFI přístroj a je to děs. Sykavky, nakřáplé tóny. Jednu dobu to skoro nebylo k poslouchání, teď se to trochu zlepšilo ale fo kvality to má daleko. Přitom jiná rádia mi hrají pěkně (v rámci možností FM). Proto jsem začal uvažovat o DAB. Ale zatím mám pocit že by to bylo z louže pod okap. A navíc jsem konečně zjistil, že u nás to mé oblíbené rádio v multiplexu zatím není :-(.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, November 26, 2015 8:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: DAB a Inet radio v Lidlu

Pokud nezruší to umělé navyšování hlasitosti i během písničky (nevím jak se tomu odborně říká, ale taková písnička zní úplně jinak a když k tomu přidají ještě ořezané pásmo a kdo ví jestli to nepouští i z nějaké zmršené MP3, protože někdy mi to tak připadá u komerčních rádií), tak snad o kvalitě nemůže být ani řeč. Snad jenom ČRo3 to má buď vypnuté nebo rozumně nastavené.