DAB a Inet radio v Lidlu

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Listopad 26 07:13:40 CET 2015

DAB "Tranzistorák" má dnes v podstatě každý prodejce. Spíš mě překvapuje, že moc nejsou k dispozici kvalitní stolní přístroje. Nějak jsem měl za to že DAB je o kvalitě. Ale nabídka prodejců tomu moc nenapovídá. Přitom podle mého názoru je kvalita jediný důvod proč na DAB přejít. Nebo mi něco uniká ?

Měl bych dotaz na lidi co už to mají. Jaká rádia vlastně jsou DAB vysílána ? To jsem se nikde nedočetl. Píše se kde a na jakých pásmech to vysílá ale co to vysílání vlastně obsahuje... Ticho po pěšině.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, November 25, 2015 10:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: DAB a Inet radio v Lidlu

Zdravím,
  měl bych k tomuto tématu dotaz. Chtěl bych "digitální tranzistorák". Co to
je ? Nu, znáte běžný tranzistorák ? DV, SV, KV, VKV. Tak něco podobného v
digitální podobě, čili DAB + DRM. Existuje taková kombinace ? Vím o dostupu
v zahraničí, např. značka Himalaya atd., ale dá se něco podobného pořídit u
nás ? Má to někdo ? Inet k tomu by taky nebyl špatný, ale chtěl bych mít
hlavně všechny vlnové rozsahy v jednom přístroji, jako tomu vždy bylo :-).
  Zdraví Pavel