DAB a Inet radio v Lidlu

Halen halen na seznam.cz
Středa Listopad 25 21:19:07 CET 2015

Já to bastlím z tohodle. No je to jako s  kanónem na vrabce....

http://www.aliexpress.com/item/2015-New-MXQ-TV-BOX-Amlogic-S805-Quad-Core-IPTV-Android-4-4-TV-box-1GB/32495582167.html

Jelikož v tom je android, tak tam stačí doinstalovat internetové rádio z
google play a nastavit. Potom nemusím mít ani zapojenou obrazovku, jenom
dálkáčem zapnu a poslouchám...

Honza