Turris Omnia - opensource router od NIC.CZ

René Kliment registrace na renekliment.cz
Středa Listopad 25 18:40:05 CET 2015

To co vypichujete má i například už hodně let starý Ubnt Routerstation
Pro, ale výkonem a dalšími fičůrami ho Omnia pohřbí. Nehledě na to tedy,
že RSPro už nejde nikde sehnat.

Jsem přesvědčen, že CZ.NIC dodrží vše, co je advertisované. Spousta věcí
se musí udělat v tom OpenWRT ručně, ale pro Linuxáka bez problému. Jsou
s tím dělat pak psí kusy.