DAB a Inet radio v Lidlu

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 25 14:09:26 CET 2015

Ja to mam hned nad routerem. Ale zkousel jsem to na zahrade, kdy byl
router doma (vzdalenost asi 30m), mobil tam jel taktak a radio take
semtam vypadlo. Pak jsem to jeste zkousel pres cca 3 zdi v dome a jelo,
zdalo se jako by mel problem s prihlasenim se do site (po vypnuti z
elektriky) a overenim WPA2, ale jak se to chytlo, tak uz to jelo. Jenze
ani jedno nebyl panelak, tak snad Vam to ty draty neutlumi moc.
Externi antena se k tomu bohuzel neda pripojit, mel jsem to vzadu
otevrene, ale k WiFi casti jsem se nedostal.

Martin Hanek