Cube, M0, divne chovani

Středa Listopad 25 05:51:33 CET 2015

Nad pricinou budu badat, spis me napadlo, ze dojde k nejakemu prehozeni
operaci s registry - zapina se AF jako vystup PWM, ale divne mi je, proc
to funguje u UART a ostatnich GPIO (co se nastavuji i predtim) a zrovna
PWM ne.
Kod je to ciste vygenerovany pres CubeMX, takze chyba IMHO nebude na
nasi strane (ale je take mozna chyba v HW...) Je to STM32F051