[OT] praxe s dohodama?

Úterý Listopad 24 17:37:18 CET 2015

Já jsme se ptal tady s tím, že tu jsou lidi, co tyhle veci na kšeft dělají a tak se
tím třeba někdy zabývali. Máte ale pravdu, názor právníka je něco jiného (obvykle
úplně ;-) ) Ostatně kdyby došlo k soudu, tak to stejně bude podle právníků a ne
podle lidí, takže na našich domněnkách stejně vlastně ani moc nazáleží.

(mám ale dojem, že když bych se zeptal právníka, že bych se dozvěděl aspoň dva
protichůdné výklady)

D.O.