OT: zalohovani dat , cloud

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pondělí Listopad 23 20:43:07 CET 2015

Po sérii ztrát dat jsem hledal cloud řešení a jelikož jsem si nechtěl
hrát s rozcházením vlastního serveru, který navíc nemám pořádně kde dát
a musel bych za něj platit, začal jsem zkoušet komerční služby. Mám jich
za sebou několik a ve finále jsem skončil u crashplanu. Za nějakých 1500
za rok se nemusím o nic starat, obnovení dat prakticky instantní, u
větších objemů se dá zaplatit kopie na disk a pošta. Za sebe můžu říct,
že už bych neměnil. Cena odpovídá poskytnutým službám a mám klidný spaní.
V případě potřeby umí zálohovat i na síťový disk případně jiný vlastní
počítač (přes invite) zapojený do crashplan sítě ZDARMA.