OT: zalohovani dat , cloud

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 23 19:06:51 CET 2015

Já bych tipl, že problém nebyl ani tak v klientu jako v tom, že běžel na
interní DB. Ta se na větší počet souborů vůbec nehodí a sami doporučují
používat výkonnější DB. Já osobně mám maximálně stovky souborů, takže tyto
problémy nemám.
Navíc se mně kromě synchronizaci souborů líbí, že si přes to člověk může
synchronizovat kalendář a kontakty místo Google a to samé platí i pro
Firefox. Na druhou stranu dodnes není použitelný klient pro Android.

Jakub