Arduino a ILI9341

Neděle Listopad 22 22:47:13 CET 2015

Mate to dost pomale, pri SPI 10MHz dosahnu prepsani celeho displeje za
nejake stovky ms, nemeril jsem ale tak 3x-6x/sec to bude. Nakonec
320x240x16b je cca 1.2 Mb, takze teoreticky tak 8x/sec by to melo jit
prepsat. Displej kupodivu fungoval i na 20MHz, ale v DS je max 10MHz.
Fonty jsou problem, vytvoril jsem si vlastni generator a vykreslovani,
vizualne idealni je prekreslovat to v jednom prubehu, jak pozadi, tak
motiv fontu, jinak to pusobi rusive.
Ale problem bude asi v pomale implementaci prenosu, jinak to neni az tak
hrozne.