Jak zacit s STM32?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 21 01:48:28 CET 2015

Koukam, co vsechno jsem delal blbe...

O Cube jsem cosi tusil - teda ze existuje. Nekolikrat jsem sel na web ST, do
vyhledavani zadal Cube - a cosi jak Cube stahnul. Vzdycky to byl nejaky
pomerne nepochopitelny strom zdrojaku, ale nic, co by se dalo spustit
(naposledy stm32cubef1.zip). Az po Vasem mailu jsem pochopil, ze evidentne
hledam blbe. No a bylo to tam... Slo nainstalovat, neco i naklikat, projekt
pro Workbench jsem vygeneroval, nasledne naimportoval, pridal Vas "blikaci"
kod (a doplnil o jmeno portu a cislo pinu, samozrejme))  a bez chyb
prelozil.

Neco podobneho je Workbench - tam byl spis problem vybrat na webu ST z
hromady moznosti neco, co budu schopny ovladat. Eclipse zrovna nemiluju, ale
treba si zvyknu.

Zatim se mi nejak nepodarilo .elf nahrat, ale to uz se mi v minulosti nejak
darilo, jen si vzpomenout...

Jinak diky, k tomu, abych pochopil, co delam blbe, Vas mail naprosto
postacoval.

Rano to tam nekudy nahraju a zacnu si hrat s necim slozitejsim.

Diky moc.

Pavel Kutina