Freescale ARM - jak zacit

Čtvrtek Listopad 19 23:12:51 CET 2015

Tyhle procesory neznam, mate nejaky konkretni tip na vyvojovou desku
kterou pouzijete?
Ja bych teda sel do STM (zkousel jsem i jine, NXP, TI, Atmel) ale ST ma
prijemne kity s ladicim rozhranim STLink, ktery je snad podporovan vsude.
Nejlevnejsi procesor Cortex M0 je tusim za nejakych 30Kc. Nakonec je
IMHO celkem jedno, kde si to osahate.
Prekladac neni problem a IDE taky ne, podivejte se na EmBlocks a
podobne, ma to wizard na zalozeni projektu pro ruzne procesory.
U STM je take vyhodou casto zde diskutovane CUBE knihovna, v podstate se
u beznych projektu pak nemusite skoro zabyvat hardwarem. Tam je taky
dostupne IDE s prekladacem, ale zalozene na Eclipse.
Casovani je proste jine, neda se samozrejme spolehnout na casovani
instrukcnich cyklu, ale je na to dost hardware ktery tyto ulohy resi.
Latence preruseni je znacna, zas je lepsi pouzivat k blokovym prenosum
DMA pokud to jde. Vykon je ovsem taky vyrazne vetsi a 32 bitu je proste
prijemne.