Re: OT: trackování zásilek z Aliexpressu

Čtvrtek Listopad 19 22:37:38 CET 2015

Diskutovali jsme to tu v kvetnu, svoje namety jsem psal tady:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-May/475327.html

V posledni dobe mi ale hodne posilaji zasilky s kodem obsahujicim jen cisla, ty se
zrejme mezinarodne neeviduji, ale uvnitr Ciny nekdy trackovat jdou pres
http://intmail.11185.cn/zdxt/yjcx/
Kody dlouhe 11 cifer se museji zadat s nekolika prazdnyma radkama navic, jinak to na
strane klienta javascript nepovoli, protoze to je kratke.

Jeste dalsi obcas pouzitelny je http://www.mtytrack.com/

D.O.