OT: trackování zásilek z Aliexpressu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Listopad 19 22:02:13 CET 2015

Zdravím,

dnes je  tu velmi malý pohyb, tak si dovolím jeden OT.
Jak a kde trasujete zásilky z Aliexpresu? Číňani to posílají mnoha
různými službami, u některých ani není napsáno  co je to zač, takže se
tracking tool nedá dohledat.
O některých zásilkách cpost ví (ale moc toho nezobrazuje), ale o většině ne.
Například jsem si objednával mobil, prodejce to odeslal přes singapore
post a i když už je to cca 14 dní, tak singapore post o tom čísle
zásilky nic neví. Než budu číňanovi psát (a dělat ze sebe blbce) tak se
radši zeptám jestli jsem něco nepřehlédl a neexistuje nějaký  úžasný
nástroj, který všechno řekne.

Petr

--
Petr "Zapik" Zapadlo