ARM a ESL.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Listopad 19 19:40:19 CET 2015

Ony k tomu jakési knihovny jsou https://github.com/bagel99/blocks-os
kvalitu nedokážu posoudit, také to nemíním používat. Prostě jsem to
považoval za zajímavý počin, tak jsem to chtěl sdělit i ostatním.

Narazil jsem na to úplně náhodou když jsem se chtěl přes zimu vzdělávat
a hledal nějaký užitečný jazyk, který bych se naučil a který by mi
pomohl zvýšit efektivitu. Logicky se nabízí po C a C++ jazyk D. No a
protože překladač D, který testuji je založen právě na LLVM, narazil
jsem na ESL. To D je ještě divnější, forth nejdivnější a stejně jsou
cvoci, co to používají.
Co se týče zahození Eclipse, použil jsem to snad jednou a nikdy víc. GCC
se ještě drží, ale clang mu těžce šlape na paty. Velká výhoda je, že
máte jeden clang a můžete kompilovat pro x86, arm, msp430 a jiné
hovadiny. Bohužel AVR ani PIC(<32) to neumí.

Mrazík