Vypnuti ovladace

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 11:23:55 CET 2015

Zdravim ve spolek.
Nenapada nekoho jak jednoduse ve win7 vypnout jeden urcity ovladac pri
spusteni programu a opetovne ho zapnou pri vypnuti tohoto programu?
Proc to potrebuji? jeden program od siemense koliguje s ovladacem dotykove
plochy pocitace az tak krute ze spadne. Po spusteni programu dle vseho
dochazi ke skenu com portu,siti a usb zarizeni a v ten moment dojde k
oblibene hlasce "program prestal pracovat a bude ukoncen". Zjistil jsem ze
jedine co mu vadi je zrovna ovladac touchpanelu. Pri vypnuti jede bez
problemu. Novejsi ovladace jsem nenasel a predpokladam ze siemens program
nepredela jen k vuli tomu aby fungoval na vsech PC.
Dekuji RS