Bluetooth sériový port pod Windows 7

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 19 10:57:36 CET 2015

Petr Kubáč napsal(a):

> Při používání virtuálních ( i reálných ) sériových portu v nových WIN
> dělají veliké problémy buffery -  data se neodešlou, ale OS si je
> někam uloží a čeká zdali nepřijde ještě něco, a fyzicky je pošle
> teprve až přeteče nějaký jeho  vnitřní timer
>
> Zkuste posílat neužitečné nesmysly, ale zato hodně - zdali se přenos
> nezrychlí. Dlouhým bádámim by možná šlo přijít i na velikost bufferu a
> dobu přetečení timeru
>
> Zdraví Petr Kubáč

Já právě nepoužívám virtuální COM, protože se program na různých
konfiguracích sekal nebo házel divné chyby. Přešel jsem na knihovnu,
která interně používá sokety podobně jako při komunikaci přes TCP/IP.
Tam jsem žádnou možnost jak vynutit poslání paketu nenašel. Ale z TCP/IP
jsem zvyklý, že se data vyšlou ihned.
L.