RE: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 18 09:56:48 CET 2015

To bude tym Copy-protection :)

j.

Co je trochu pofidérní je, že jsem si před hraním stáhl původní firmware jako zálohu, vyzkoušel různé alternativní a když jsem nahrál zpět původní, tak se ta hlavice ani nezapla. Ale to je asi jedno.

Teď už jen pohackovat software a připojit nRF24 :-)

Ještě jednou díky všem za komentáře a bastlení zdar!

René Kliment