rozvod energie (bolo Re: stol do labaku?)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Listopad 17 16:58:41 CET 2015

Zdravim,

On 17.11.2015 13:41, balu wrote:

 > Google ma uz fakt sere, dam si vyhladat, vidim zoznam zdrojov. Ked na
niektory kliknem, pozrem si a nasledne sa vratim naspat tak je uz
povodny zoznam iny. Upraveny podla toho na co som klikol. Takze dalsie
zdroje ktore boli povodne v zozname uz nevidim...

a prave proto pouzivam startpage com: pro vyhledavani pouziva gugl, ale
bez personifikace ...

:)

   Sam