Vzorky Maxim

Úterý Listopad 17 11:39:59 CET 2015

Ja jsem si na jare nechal poslat jako vzorek MAX31850 a chvili to trvalo, nekdo to
rucne schvaloval. Po naklikani mi nejdriv prislo, ze to zaevidovali, pak ze to
museji schvalit a pak po nekolika dnech, ze to poslou.
Jejich web mi tehdy prisel trochu nedodelany (mrtve linky, obcas rozsypany obsah a
tak), ale den za dnem se to zlepsovalo.

D.O.