rozvod energie (bolo Re: stol do labaku?)

balu na home balu na home
Úterý Listopad 17 11:39:38 CET 2015

nasiel som sparovky uz aj u nas. Dokonca buk-dub. V ikei kupim nohy a
mame pracoviska. Je to zaplatitelnejsie ako hotove stoly, na rozbehnutie
labaku to bude urcite stacit. Potom

Este pozeram nejaky system na rozvod energie a pocitacovej siete zo
stropu. Parapetne listy vyzeraju dobre, ale daju sa namontovat na strop
a potom pohodlne do nich instalovat kable? Velmi atraktivna je moznost
rovno na listu nahodit zasuvku, alebo sietovy vyvod. Na druhej strane su
dost drahe a je tam nizka flexibilita ked sa budu doinstalovavat
pracoviska.

Velmi atraktivne mi pridu drotove zlaby. Je to sice priemyselne
riesenie, ale nevyzera to az tak zle... Dilema.