Hromosvod

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Listopad 17 09:17:14 CET 2015

V požární zprávě jsem měl jen , že se doporučuje... Stavební úřad to ovšem
vyžaduje, bez hromosvodu není možné zkolaudovat. Pokud je dům starší a
zkolaudován, pak hromosvod není třeba. Pojišťovny údajně toto riziko
akceptují, je malé. Cena je podle mě na klíč min 20 000Kč spíš 30 000Kč (z
toho revize tak 2000, revizák bude chtít projekt, to je tak 2000, práce
bude dražší jak materiál) svépomocí a se známým revizákem tak cca 10 000Kč
- v závislosti, zda bude nutné dělat výkop pro zemnič. Jo a svody
realizujte po okapu, taky to tak mám a je to nenápadné.
Karel M.