stol do labaku?

Pondělí Listopad 16 21:37:18 CET 2015

To nastavení desky se taky dá udělat v profi kvalitě. Dělal jsem si
rohovou desku ke kuch. lince. Dovez jsem to k truhláři, ty dvě desky
zaříznul aby to pasovalo, navrtal a dal tam týble. Doma jsem to
sestavil, přelepil páskou, položil obráceně a injekcí jsem zalil mezeru
epoxydem. Po sloupnutí pásky je povrch dokonale rovný a drží to perfektně.

Anděl