stol do labaku?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 16 19:31:56 CET 2015

Do prace sme zhanali nejake pracovne stoly s kovovou kostrou a ceny
boli natolko nenormalne a dodacie doby natolko dlhe, ze sme mali v
plane urobit si vlastnu konstrukciu, dat si ju zozvarat/natriet v
profi firme a pracovny povrch si nechat vyrobit opat na mieru - a
stale by to bolo podstatne lacnejsie. Na poslednu chvilu sa ale
niekomu podarilo narazit na nejaky rozpredaj inventaru, tak sme to
brali tam, za cenu o jeden rad nizsiu.
Ak raz skoncim s elektronikou, budem vyrabat pracovne stoly, je to zlata bana.

Doma mam nejaky genericky drevotrieskovy nabytok, objednaval som to u
prveho predajcu ktory mal sobotny rozvoz.

Dňa 16. novembra 2015, 19:12, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: