Re: Posuvka aneb šuplera z ebay

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Listopad 15 20:08:20 CET 2015

V lídlu mi ji vždy vyfoukli důchodci :-) Na českých eshopech mezi těmi
levnějšími jsou v podstatě to co mám já z ebay a na české reklamace nemám
absolutně chuť, mi stačila reklamace štípačky minulý měsíc.
Koupil bych si mitutoyo, už jsem se po nich koukal, ale nabyl jsem
domněnky, že se hodně prodávají padělky, aneb ta na ebay za 50 dolarů
vizuelně až moc stejná jak v česku za 3000Kč.
Jak jinak přesně funguje ta reklamace u paypalu? Je třeba začít u ebay nebo
paypalu? 180 dnů ji ještě nemám.
Díky
Karel