STM32F7 discovery - tip

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Listopad 14 18:49:38 CET 2015

Dne 14.11.2015 v 15:55 Petr Labaj napsal(a):
> Díky za odpověď.
>
> No právě, proto mi to není jasné.
> Myslel bych si, že config/driver pro konkrétní chip říká CO se má udělat,
> a config/driver pro pro daný JTAG probe říká JAK se toho má dosáhnout.
> Každý zvlášť funguje (s jinými procesory), ale když jsou dohromady, tak
> stávkují.

Tomu bych se zase tak moc nedivil. To co chcete je v zásadě triviální
operace ale je tam tolik vrstev software a firmware, že je div, že to
vůbec něco dělá. Pochybuji, že někdo otestoval právě tu kombinaci,
kterou chcete použít vy.

> Nevratná operace by asi nevadila, navíc se to snad dá nějak vrátit přes
> nějakou
> starou verzi ST-link firmware, která je snad někde na internetu, nebo možná
> i přes Texane.
> Jde ale o tom, jestli to má smysl vůbec zkoušet, jestli to jede pod OpenOCD
> dobře. Pokud ano, tak k návratu není důvod, proprietární SW od STM stejně
> nikdy nepoužívám.
>
> PL
Kdysi jsem zkusil ten BlackMagic protože ST-Link s OpenOCD zlobil. Ne že
by nefungoval, ale nějak podivně se zasekával. Dnes už to bude asi
vychytané, ale je fakt, že od té doby jsem neměl potřebu se k OpenOCD
vracet. Ten BlackMagic mi celkem vyhovuje i když má také své mouchy.
Nevím, jestli je v něm podpora pro ten váš čip. Nakonec jsem si udělal
vlastní verzi http://mcu.cz/news3693.html.3 - takže jsem se dostal dost
hluboko do problematiky, nicméně stejně tomu moc nerozumím.

Mrazík