Re: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Listopad 14 10:58:43 CET 2015

> Presne. Dokonca si dovolim tvrdit, ze normalne kupitelny blbuvzdorny
> konektor podobnych rozmerov pre 5 kontaktov hadam ani neexistuje (poznam
> takeho co sa mu podarilo miniDIN6 narvat opacne, aj ked je tam ten
> plastovy kolik takze to nejde; naviac je vacsi a drahsi a okruhla diera
> pre masovu vyrobu nie je vyhodou).

Proc je kulata dra spatna pro seriovou vyrobu?

> Ocividne v katovani kostov este nedospeli k absolutnemu minimu, ako
> back-EMF snimanie pohybu motora ako u "konkurencie"
> (http://www.efton.sk/curious/thermostat_s.htm - tento som prevadzkoval len
> kratko, ale mal som pocit, ze sa podozrivo casto rekalibruje... :-) ) Na
> druhej strane maju "samobudiaci" mostik, cim usetrili 2 vyvody na mcu...

Co znamena podozrivo casto rekalibruje?
Mne prejede hlavice kazdou sobotu v poledne od jednoho okraje k druhemu a
zas na puvodni misto. To ale neni kalibrace nybrz proti zatuhnuti ventilu.

PK.