Re: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Sobota Listopad 14 10:16:24 CET 2015

Je to optozávora na snímání otáček převodovky.

tady: https://www.mikrocontroller.net/articles/Sparmatic_Heizungsthermostate

jsou skoro dole na obrázku převodovky vidět na horním kolečku dva
výstupky, na které to svítí.

Libor