RE: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Listopad 14 07:51:20 CET 2015

K čemu je tam ten optočlen T1?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Vancl
Sent: Friday, November 13, 2015 11:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: Termostatická hlavice v Lidlu s ATmega169PA

Dne 13. listopadu 2015 22:38 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal(a):
> Hlavně je to SPI vytažené na ten USB konektor + ploška pod ním, takže
> pro přeprogramování není třeba vůbec lézt dovnitř. Stačí vyrobit
> redukci z jakéhokoli AVR SPI programátoru na mini USB konektor.

Neni divne, ze pouzivaji miniUSB na SPI?
https://www.mikrocontroller.net/wikifiles/d/db/THERMYV3-sch.jpg

Je to opravdu dobre predpripravene, ale pouziti miniUSB na SPI mi prijde
nestastne.
Jako bezny uzivatel bych v pripade USB konektoru ocekaval moznost pripojeni
k PC.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl