STM32F7 discovery - tip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 14 01:41:11 CET 2015

Vidíte prosím trochu dovnitř OpenOCD a možná spíš do SWD obecně?

Pokouším se zprovoznit procesor ADuCM360 od Analog Devices přes ST-link.
Vypadá to, že to "skoro" funguje, jen ten ST-link nedokáže uvést procesor do
stavu halt a zresetovat ho. Jinak ale ten procesor vidí.

Není mi jasné, kde se to může zaškobrtnout.
Myslel bych si, že sekvence pro halt bude dána konfigurací pro ten ADuCM360,
a tam to určitě je, protože třeba s J-Linkem to pod OpenOCD jede dobře.
A jak dané sekvence dosáhnout by zase mělo být v konfiguraci ST-link, a to
snad taky funguje, když se ST-linkem procesory STM32 jedou dobře.

Nebo že by to byla nějaká škodolibost ze strany STM a bylo to nějak
záměrně omezeno?

Máte prosím někdo úspěšně zprovozněný ST-link s jiným procesorem než STM32?
A dotaz k alernativnímu firmware: máte někdo dobré zkušenosti s nalitím
nějakého
alternativního firmware do ST-linků? Třeba Versaloon, BlackMagic, Texane
atd.?

Díky.
PL