Velký datový monitor do prezentační místnosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 13 13:40:36 CET 2015

On Fri, 13 Nov 2015, Kručinský Ladislav wrote:

> *        uhlopříčka obrazu větší nebo rovna 125cm
> *        nebude tam tuner (kvůli poplatkům za TV) ani další ptákoviny (USB, Ethernet, ...) - jenom "tupý" monitor

U nas se pouzivaji normalni placate TV s odstranenym tunerem a potvrzenim
o jeho odstraneni (normalne zajistil dodavatel) . Sef ma jednu v kanclu
na zdi a kolem kanclu pres strop ma tazene VGA(HDMI)+zvuk do krabicky u PC
kam si muze pripojit treba NB ci svoje PC. Uhlopricka bude pres metr.
V pripade zajmu muzu zjistit podrobnosti.

Taky tu mame jine TV se slotem pro PC a v nich PC s windows ktere maji
sitovou kartu  a konekti se na nejaky server ktery jim rika co maji
zobrazovat. Ale spolehlivoat tech PC karet neni velka.

> *        rozumná cena (tedy ne jako monitor od EIZA pro fotografy za 122 000...)

U tech TV zobrazovacu jsou vicenaklady za zruseni tuneru asi 1000.