Nabídka práce

Tomáš Werschall b3nd3r na b3nd3r.com
Pátek Listopad 13 11:39:17 CET 2015

Dobrý den,

kamarád hledá do své firmy nového člena do vývoje monitoringu a řízení
menších elektráren (bioplynové stanice, solární elektrárny,...) a
poprosil mne, zda bych vystavil i inzerát zde. V případě zájmu jsem na
svůj server umístil letáček, abych neposílal jako přílohu emailu:

http://download.b3nd3r.com/inzerat_NE.PDF

Požadavky na uchazeče:

  - VŠ se zaměřením na elektrotechniku
  - Technická znalost, zkušenost a přirozený zájem o oblasti dynamicky
se rozvíjejících moderních technologií
  - Proaktivní přístup k vzdělávání a rozvíjení se v oblastech FVE
instalacích, dobíjecích stanic a IT technologií komunikace
  - Zkušenost s elektroinstalacemi a schopnost jejich fyzické modifikace
pro chytrá řešení

V případě zájmu můžete kontaktovat Tomáše Mužíka na adrese
tomas.muzik na nanoenergies.cz případně telefon: +420 777 750 403

S pozdravem
Tomáš Werschall