STM32F7 discovery - tip

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 12 10:50:02 CET 2015

Saturovanu aritmetiku ma aj M4, naviac si nemyslim, ze sa v Dhrystone
uplatni.

I-cache IMO nebude hrat nejaku zasadnu ulohu v tomto konkretnom pripade,
ale ten D-cache bude mat dramaticky vplyv. Aj ked rychly pohlad by
naznacoval, ze Dhrystone pracuje na poli int[50][50] co je zhruba 10kB, v
skutocnosti pristupuje len k jednemu stlpcu z toho pola, takze sa to do
tej cache v pohode zmesti.

Bolo by super vidiet zdrojaky priamo od ST.

wek