Analog Engineer's Pocket Reference - PDF Download

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Listopad 11 22:36:42 CET 2015

Ano, já mám až to druhé vydání. Spolu s knížkou Elektroakustika do kapsy ze stejné edice to byly mé základní učebnice věcí kolem elektroniky, protože coby gymnaziální student jsem se k tomu jinak neměl šanci dostat. Vděčně je dodnes držím v knihovně a z nostalgie si jimi občas prolistuji. :-)

Jakub Šerých