Re: OT: Napište stížnost ERÚ

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Středa Listopad 11 18:31:05 CET 2015

Dobry vecer,

konec podavani prispevku byl stanoven na dnesek na 12. hodinu. Cili uz je
pozde. Nicmene ja jsem to jeste stihl a uz jen uryvek odpovedi cituji: "
Veškeré připomínky, které nebyly označeny "NEZVEŘEJŇOVAT", budou zveřejněny
a vypořádány na webu Energetického regulačního úřadu. Již setkali s tím, že
připomínkující tuto skutečnost přehlédli, z tohoto důvodu si dovolujeme Vás
na tuto skutečnost upozornit." ve mne evokuje strojni preklady ala
nigerijska dedictvi.

Mne se tedy pan Kulovany z ERU primo neozval, patrne muj nesouhlas byl
spravne urednicky formulovan... Co jsem mimo jine napadl, je prave rozpor
mezi stanovenou castkou 22 Kc/A/mesic/fazi a zastropovanim castkou 495 Kc/
MWh.

No uvidime, co se bude dit dal.

Stanislav Svoboda

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 11. 2015 17:23:55
Předmět: OT: Napište stížnost ERÚ

"Před 14 dny proběhlo konferencí, že Energetický regulační úřad chystá
"Novou
tarifní politiku", která bude znamenat 22Kč za ampér instalovaného jističe.
Tak jsem se chtěl pobavit a v rámci "veřejné diskuse" nad tímto návrhem jsem

jim poslal protest.

Dnes mi volal "kinder-úředník" z ERÚ, že můj protest má formální chyby a
proto byl z "diskuse" vyřazen.... Nicméně on je v dobré náladě a tak mi
vysvětlí, že se mýlím v celku i v detailech, a pak mi začal vykládat
mediálně propranou "krycí" historku o tom že sice "VYHLÁŠKA" stanoví že to
bude 22 kč/A ale "ZÁKON" to omezí na max 0.49 Kč / kWh.

Především - nevěřte bludům - hajzlpapíry typu Listiny základních "práv" a
"svobod" sice stanoví, že zákon má větší "právní sílu" než vyhláška, ale my
ve zdravotnictví máme moře zákonů typu ( cituji téměř doslova ):

Hlava 1 - bude upřesněna vyhláškou
Hlava 2 - bude upřesněna vyhláškou
Hlava 3 - bude upřesněna vyhláškou
Datum ... podpis ... štempl

Naposledy takto prošel "zákon o zdravotnických prostředcích" kde si pak "do
vyhlášek" výrobci zdrav. techniky "za úplatu" napsali co sami chtěli a tím
si pro sebe uzavřeli český trh.

Takže venujte tomu vteřinu - udělejte radost nasranému - a napiště
kinder-úředníkovi na elektro na eru.cz -
jak se vám líbí jejích 22 kaček za ampéru jističe - né že by to mělo nějaký
účinek , ale alespoň se klučina procvíčí s outlookem.

Zde detaily celého "procesu"
http://www.eru.cz/documents/10540/1659899/CR_ERÚ_2016_elektro_151026.pdf/
72583bf7-f697-4765-a006-74318027a239

Zdraví Petr Kubáč