Re: Přeladění stanic Motorola

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 11 14:37:32 CET 2015

Ahoj a moc děkuji za nabídku a podržím to v paměti.
Omlouvám se, že jsem neodepsal ihned ale musel jsem nejdříve promluvit s
kolegou.
Je možné, že půjde do nějakého profi řešení.
Momentálně ani nemá moc času, dělá ve Vinohradské asi na urgentním příjmu.
Tedy pokud vím z posledních zpráv.
Pro mne by Ústí nebyl problém.
Jinak mám kontakty i na IZS a tak by mi tady v Praze kluci mohli někoho
doporučit.
Ono to až tak nehoří.
Chlapci si myslí, že když nahradí jednu ručku vozidlovkou, že se nějak
výrazně zvýší dosah a kvalita spojení.
Protože jde o cvičení v terénu, tak to moc nepomůže. Stacionárka na
kopečku, to by bylo něco jiného.
Něco to dá, ale jejich očekávání je trochu větší než bude realita.
Děkuji za nabídku a přeji hezký den,
Jindra Polívka OK1FJP