Bluetooth sériový port pod Windows 7

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Listopad 9 15:23:00 CET 2015

Ahoj,
snažím se rozběhat bluetooth modul BTM-112, aby komunikoval s Windows 7
a nějak se mi nedaří.
BTM-112 mám připojený přes USB, napájení přes 3.3V stabilizátor, data
přes FT232R. To funguje, s modulem komunikuju AT příkazy.
Jako PC mám HP Compaq 6710b. Inegrované bluetooth rádio. Modul vidím,
spáruju, zadám PIN, vytvoří se mi dva COM porty, odchozí a příchozí. Z
různých článků na netu jsem pochopil, že musím použít odchozí. Ten
otevřu (Br na y poslední verze), po odeslání textu program zešedne a
neodpovídá.

Když se k modulu připojím z Androidu (aplikace Bluetooth Terminal), tak
vesele komunikuju s virtuálním COMem na FT232. To samé z Linuxu (rfcomm
pro nastavení, pak minicom).

Příchozí BT port vrací "Port not available".

Zkusil jsem:
Na Win7 jsem i zkusil zakázat bluetooth a připojit USB dongle - to samé.
Zkusil jsem připojit a spárovat nějaký čínský BT modul - to samé.
Zkusil jsem jiný notebook s Win8 nebo 10, to samé.
Zkusil jsem snížit rychlost na 115200 (bylo 230400, což dělalo problémy,
hlásila se maximální rychlost 115200), nepomohlo.
Zkusil jsem nastavit 115200 i v nastavení odchozího portu, nepomohlo
(předpokládám, že aplikace si to po otevření portu stejně změní).

Netušíte někdo, co dělám špatně? Google mi k "Port not available" nic
neřekl a to zpravidla znamená, že dělám nějakou kravinu, která ještě
nikoho jiného na světě nenapadla. Ale nevím jakou.

Díky L.