[OT:] Linuxovy filesystem pro backup

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 9 12:34:57 CET 2015

Momentalne sedim v praci a koukam jen do mailu, co mi posilal zalohovaci sw.
Zajimavy je, ze pri dalsim spusteni se vsechno tvari OK a data se zrejme
kopiruji (ale to si jeste nejakou chvili pockam, nez mi z toho na konci
vypadne nejaky log).

Hlasky byly od Win XP masiny, ktera si na disk, pripojeny pres sambu
kopirovala data. Disk je 3TB Seagate, dat se tam opravdu puvodne veslo cca
2.6GB, komprese zapnuta nebyla - skoro bych to videl, jako ze disk v prubehu
kopirovani usne, nejakou dobu je chciplej a pak ho zase "neco" probudi.

Pocet adresaru ani souboru prekroceny nebyl - celkove cca 200k souboru, tri
urovne adresaru - stovky az jednotky tisic, rozhodne mene, nez 65k. Ono to
"nejak" zakoktalo uz podruhe - nejdriv jsem se toho vsimnul rano, kdyz se
tam pri kopirovani zaseknul nejaky nanicovaty cca 500kB JPEG, po restartu
zalohovaci aplikace (Cobian) prosel, tak jsem to bral spis jako problem SW,
nyni se to zaseklo na kopirovani cca 1.5GB videa. Tentokrat se to
vytimeoutovalo uz na strane Win, takze zadny restart, jen si to samo
spustilo nacasovanou zalohu a ta uz zase prochazi.

Budu resit az vecer, v nejhorsim tam vratim NTFS, s tim to chodilo - sice
pomalu, ale furt :)

Pavel Kutina