[!!Mass Mail]RE: OT Pro fanousky letani a jetu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Listopad 6 18:52:40 CET 2015

Myslím že ne.
Taky jsem na to koukal, protože vím, jaký je úplav za pouhým tandemovým padáčkem. Za touhle mrchou by museli být v naprostém šrotu. Myslím, že trik je v tom, že záběry jsou vedené tak, že to vypadá na jejich téměř kontaktní vzdálenost. Ve skutečnosti jsou ale od éra hodně daleko a v jiné výšce, nebo sice blízko ale v místě vedle křídla, kde by žádný bordel být neměl. Když přelétávají zprava doleva nebo naopak, dělají to uctivými oblouky nad jeho letovou hladinou.

Jakub Šerých