OT Test zraku a displeju

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 6 12:30:26 CET 2015

Ano. Prave tak to bylo mysleno

PH

-------- Původní zpráva --------

Od: Jaroslav Rybárik

Datum: 6.11.2015

Předmět: Re: OT Test zraku a displeju

No vsak preto je vysledkom ten pomer vzdialenosti a sirky pasika. Mozete to
zvacsit/zoomnut aby sa to dobre citalo, tym sa zvacsi vzdialenost
citatelnosti ale aj sirka pasika a cislo je teoreticky rovnake a strati sa
zavislost na rozpixelovani... Teda tak to vidim ja :) Jaro On 11/06/2015 12:
07 PM, RV wrote: > Priznam se, ze jsem asi natvrdlej, ale nechapu zadani. >
> Sedim cca 60cm pred monitorem SyncMaster B2440 - pokud budu lupou DS >
zmensovat dostanu se do stavu kdy vidim porad dobre co je na monitoru, > ale
ten font uz je pod svym rastrem a tudiz je prakticky necitelnej. > Nesouvisi
ale s tim jak dobre vidim a ani s tim jak velky pixly ma > displej. > >
Naopak s tim jak vidim blbe na blizko tak bez bryli to ze 40cm > neprectu i
kdyz to mam na 100% zoom, protoze se mi to rozmaze uvnitr oka. > > Radek
Vicek > > > Dne 6.11.2015 v 10:31 Pavel Hudecek napsal(a): >> Dobrý den
všem, >> >> včera jsem byl nucen studovat DS na mobilu a při té příležitosti
mě >> napadl následující pokus: >> >> 1. Zobrazte tento DS: >> http://ww1.
microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/22039d.pdf >> >> 2. Změřte, z jaké
vzdálenosti jste ještě schopni číst* sloupeček >> DESCRIPTION >> >> 3.
Změřte, jak dlouhé jsou vodorovné čáry v záhlaví stránky (při stejném >>
zvětšení, jako krok 2). >> >> 4. Soukromě mi pošlete číslo, které vznikne
jako podíl: >> vzdálenost/délka_čáry, obojí ve stejných jednotkách >> Dále
uveďte typ zobrazovacího zařízení (LCD/OLED/CRT, ...). >> Máte-li brýle,
uveďte druh a počet dioptrií. >> Chcete-li můžete zkusit více zobrazovacích
zařízení (monitor/TV/mobil) a >> uvést více údajů. >> >> Večer to vyhodnotím
a do konfery pošlu: >> - Kdo vyhrál, tedy měl nejvyšší poměr >> -
Nejběžnější hodnotu / medián >> - které typy displejů jsou lepší/horší, bude
-li taková závislost vidět >> - všechna data bez identifikace respondentů >>
______________________________________ >> HW-list mailing list - listinfo/hw
-list