[!!Mass Mail]Re: Logicka sonda

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 5 13:06:47 CET 2015

Já jsem si na konec přidělal dutinky pro pinheadery, takže sondu většinou
snadno někde připojím. Pro takové pohotovostní použití mám i nadělané
redukce z USB na pinheader a na napájecí DC jack 5.5mm.

Osciloskop a log. analyzátor je za ideálních podmínek, lepší, protože
je to prostě větší pára. Takže pokud dlouhodobě něco vyvíjím na stole,
tak už tam mám nacvakené klipy od LA a sondu nepotřebuju.

Ale pokud dělán na střídačku spoustu malých prdů ("... hele, koukni se na
to, bude to jednom nějaká blbost, asi tam nelezou data ..."), nebo dělám
něco v šílených podmínkách vleže pod nějakým strojem u zákazníka, tak
se nástroj na rychlé posouzení docela hodí.

Stejně jako se dobré mít možnost udělat pacientovi kompletní EKG, Sono
atd., ale někdy se hodí i jen ho vzít za zápěstí a změřit tep.

PL