nejake male LiFePO4

Čtvrtek Listopad 5 09:59:12 CET 2015

Dobrý den,
koukal jsem co vyrábí A123 a pokud jsem něco nepřehlídnul, nejmenší
články mají 1,1 Ah. Nedělá někdo menší? Ideálně nějaké knoflíkové? Mám
aplikaci, kde primární lithiové články 2,5 Ah vydrží 3 roky a chtěl bych
ideálně něco, co tam vydrží aspoň 10 let. Energii pro nepravidelné ale
dostatečně časté dobíjení tam mám. Myslím že LiFePO4 je ta správná
technologie. Malé samovybíjení, funkce -30 až +60 st.C a to i včetně
možnosti nabíjení při záporných teplotách (to Lionkám zrovna nedělá
dobře). Slibují dlouhou životnost jak na počet cyklů, tak i časově.
Nevím o jiných baterkách, které by tohle zvládaly. Superkapacitory na
tohle taky nejsou pro jejich velké samovybíjení. Protože je to
nízkopříkonová aplikace, stačila by kapacita baterek 50 mAh. Dá se někde
něco takového koupit?
Anděl