Logicka sonda

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 5 04:50:25 CET 2015

Pri prilezitosti tejto otazky mam suvisiacu... Uz nejaky cas rozmyslam, ze by sme na sutazi stavali logicku sondu. Pristroj do labaku, kedysi velmi uzitocny, nie moc zlozity, idealne ako jednodnovy projekt.

Co ma zaujima je ale realna moznost pouzitia. Ked sa vzijem do pozicie mladeho elektronika/bastlica, aka je sanca ze ju aj naozaj pouzije? Stavaju jednoduchsie obvody, casto s mikrokontrolerni. Mame osciloskop, multimeter. Sondou viacmenej podobnych rozmerov viem odmerat rovnaku vec.

Takze uplne seriozna otazka. Je to na nieco v dnesnej dobe este uzitocne?

b.