Kde najdu datasheet k displeji?

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Listopad 4 09:40:20 CET 2015

zdravim, skuste ci by nefungovali kniznice z tejto stranky, kamarat mal
display kde mal byt najaky radix 93xx ale nic nefungovalo nakoniec to bolo
toto...

http://ceezblog.info/2015/04/20/240x320-28-tft-shield-driver-4535-for-arduino

m.

-----Original Message-----
From: Jaroslav Buchta
Sent: Tuesday, November 03, 2015 9:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kde najdu datasheet k displeji?

9325 jsem zkousel, ale vubec neodpovida obsah pri cteni registru, 9335
bude to same, nejvic to odpovida te 9340/41 ale tam nesedi ID. Pak jsou
jeste nejake exoticke radice ale ty uz jsou vubec mimo.
Neexistuje neco s podobnymi registry jako 9340/41? (jsou mezi temito
zasadni rozdily v inicializaci? mam dojem, ze mi to vzajemne chodilo,
zkousel jsem tady jen kod pro 9341. Ale to ID  v reg. 0xD3 nesedi)
Zatim jsem rozchodil vsechny TFT co mi pristaly na stole ale tohle je
divne, mozna HW zavada?