OT Pneu v TP

Pondělí Listopad 2 19:53:28 CET 2015

On 2 Nov 2015 at 18:50, Petr Zahradnik wrote:
> Tak ono ani nejde o to, že náhradní obsah lékárničky stojí málo, ale o
> to, jak je tohle všechno absurdní. Vůbec nechápu, proč mají fáč,
> obinadlo, gumové škrtidlo, zavírací špendlík nebo nůžky vydržet tři
> roky nebo jak dlouhá je ta exspirace lékárničky. Já mám například v
> autě asi 3 lékárničky a další 3 někde hozené v garáži. Každou chvíli
> nějakou koupím, abych byl ve lhůtě, byť mi to ještě nikdo nikdy
> nekontroloval.
Expirace je na jednotlivé věci, špendlík ani nůžky ji nemají. Obvazy, flastry atd.;
je třeba kontrolovat jen to, "co to na sobě má napsané". Trochu slabší je, že se
seznam, co je povinné, občas mění.

> A docela si dokážu představit, že někdo lékárničku vybalí, protože
> potřebuje jednu náplast, a budou ho buzerovat, že má lékárničku
> rozbalenou a nekompletní.
Kvůli tomuhle vozím v autě dvě. Na jedné je nepřehlédnutelný nápis "nepoužívat, jen
ukazovat", ve druhé je minulá instance obsahu té první. Flastr nebo obinadlo se
občas hodí i bez dopravní nehody...

> No a nakonec stejně nikdo neumí poskytnou pomoc, takže je to vlastně
> všechno k prdu. Mám lékárničku i vesty vzadu v kufru, dovnitř se to
> nikam nevejde, takže když mě někdo picne zezadu, stejně to nemám.
Kdysi jsem někde četl, zaslechl nebo tak, že vestu by člověk měl mít přímo v kabině,
protože bez ní ani vystoupit nesmí. Možná to bylo v Rakousku, nevím, to je asi fuk,
ale dal jsem ji k atlasu do kapsy na předním sedadle zezadu. Stočil jsem ji do
tenkého válečku širokého jak ta kapsa, takže na jejím dně místo nezabírá.

D.O.