OT Pneu v TP

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 2 18:23:50 CET 2015

Tomu všemu se dá úspěšně bránit. Propadlá STK není důvod, aby krátili nebo zamítli pojištění, stačí dokázat, že auto v době havárky nemělo závadu, kterou by STK odhalilo. To samé platí pro pneu, musí dokázat, že jiný rozměr, než je uvedený v TP, způsobil havárii, což se jim velice těžko povede, pokud to bude v rámci rozumných mezí.
Většina lidí to prostě přijme, ale v případě pojišťoven je třeba se aktivně bránit jakékoliv snaze o snížení plnění, prostě to zkouší...